poniedziałek, 2 grudnia 2013

Nowa dostawa DVD prosto z Niemiec




















Wszyscy co mnie znają wiedzą, że uwielbiam horrory. Szczególnie kultowe kino grozy i eksploatacji z lat 70-tych i 80-tych, a zwłaszcza kino włoskie i hiszpańskie. Od lat kolekcjonuję zagraniczne wydania DVD z różnymi horrorami. Co trzy miesiące w pewnym miejscu pod Berlinem odbywa się targ, gdzie za niezbyt duże pieniądze można kupić smakowite wydania DVD (hard boxy, steelbooki) z wszelakiej maści horrorami i filmami eksploatacji. Nie mogłem co prawda jechać ze znajomymi na owo targowisko makabry, ale mój dobry kumpel z Poznania kupił mi na DVD 6 kultowych filmów, które prezentuję na zdjęciu powyżej. Są to horrory dobrze mi już znane od lat, uwielbiane przeze mnie i wielokrotnie widziane (ba, "Cannibal Holocaust" Ruggero Deodato oraz "The Beyond" Lucio Fulciego miałem okazję widzieć na ekranie kinowym). Oto one:

1) "Cannibal Holocaust" (1979. Ruggero Deodato)
2) "The Beyond" (1981. Lucio Fulci)
3) "House by the Cemetery" (1981. Lucio Fulci)
4) "The Slayer" (1982. J.S. Cardone)
5) "Combat Shock" (1986. Buddy Giovinazzo)
6) "Nightmare in a Damaged Brain" (1981. Romano Scavolini)

Będę miał sobie co odświeżać w najbliższym czasie. Oczywiście recenzje tych filmów pojawią się u mnie na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz